Jag är kär...

...i min ugn. Jag älskar allting som underlättar saker för mig och just nu är min ugn räddningen. Har man varken tid eller lust att laga mat så är ugnen världens bästa pryl. Fem minuters förberedelser och sen kan man sysselsätta sig med något roligare medan maten fixar sig själv. Tadaaa. Antagligen en av de bästa uppfinningarna någonsin. Efter fjärrkontrollen då, förstås. Har för övrigt lyckats dra på mig någon slags larvig förkylning (jag skall inte klaga, tränar man två dagar i rad med ont i halsen får man skylla sig själv). När jag skulle öppna munnen och prata i morse så kom det bara ut något kraxliknande ljud...låter som om jag stått och skrikit på en rockkonsert 12 timmar i sträck. Mot slutet av arbetsdagen lyckades jag ändå låta ganska normal, kunde åtminstone prata med folk i telefon utan att de fnissade åt mig...nu går jag omkring hemma insvept i en jättelik halsduk och dricker litervis av apelsinjuice. Dricker juice i kopiösa mängder gör jag i och för sig även när jag är frisk, men ändå. Har lyckats sätta i mig 6 liter hittills den här veckan. Äsch, det finns väl värre saker man kan överkonsumera. Nu är det för övrigt bara TRE dagar kvar till massage. Herrejösses vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback