Det är en sammansvärjning...

...i helgen var jag i Linköping och då var apelsinjuicen slut. I dag går jag in i mataffären hemma och vad ser jag? Juicen är slut. Vad är det här egentligen? Vart är världen på väg? Mot anarki, galenskap och laglöshet? Kan man inte lita på någon längre? Jag begär inte så mycket av min omgivning. Jag är egentligen en Blygsam Person. Förutom min ständiga dröm om att bli envåldshärskare över hela världen och ha tillgång till obegränsat med pengar så är det enda jag kräver obegränsad tillgång till apelsinjuice. Men inte ens det lilla kan man få. Jag funderar nu på om jag i ytterligare någon timme skall hänge mig åt total bitterhet eller möjligen gå och lägga mig så att jag snabbare kan vakna upp till en ny dag då matbutiken (förhoppningsvis) fått en ny varuleverans så jag får möjlighet att stilla mitt begär. Hmpf.

Kommentarer
Postat av: Heko

Klart de e slut så gott du har talat om de... då vill ju alla köpa =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback