I dag...

...sätter jag en ära i att göra så lite som möjligt. Det går ganska bra, hade en svacka för en stund sedan när det spelades badminton men annars så tycker jag att tempot under dagen är föredömligt lågt... :-) Vi kördes för övrigt bort från banan exakt klockan fem eftersom smurfarna som hade bokat banan efter oss stod och trampade på stället i sin iver att sno nätet från oss. Till saken hörde att de spelat på en annan bana strax innan och av någon anledning skulle de byta bana från sin gamla till vår exakt klockan fem. Men det fanns ingen annan som skulle ha DERAS bana, minsann. Ångrar att vi inte stoppade en badmintonboll i örat på dem. Var. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Cliff

2008-08-25 @ 11:38:28
Postat av: Cliff

F_n, vad svårt det är med kommentarer... nu lyckades jag posta en blank igen....



Jag hade gärna tryckt upp en TP-plupp i näsborrarna på dem...

2008-08-25 @ 12:16:34
Postat av: Vemkandetvara

Kul att ni tränar ihop. Gillar han också att träna till Darin? Har ni matchande träningskläder än? Du gillar väl fortfarande Darin? Darin? Darin.

2008-08-25 @ 17:34:26
Postat av: Katta

Käre Vemkandetvara, jag vet vem du är och jag vet vart du bor...och jag skall lämna din Darinhelgedom ifred, jag lovar...hoppas du och Darin lever lyckliga i alla era dagar :P

2008-08-25 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback