Lyckad mobilrensning

Mannen på min display är borta! Efter lite hjälp från en kollega så är min mobil numera fri från konstiga filmer på människor som jag inte vet vilka det är. Tjoho. Det mystiska är dock att kollegan har exakt samma mobilmodell som jag har, men hennes modell är full av roliga bilder och bakgrunder som går att använda på olika sätt. Jag har inte en enda bild i min mobil. Inte en enda. Inte för att jag tvångsmässigt sitter och pillar med dem men iallafall. Hur tänker man då? Plockade man bort alla bilder mot att man lade in den konstiga filmen (för den har inte hon)? Kan man inte få välja  i sådana fall? Vem tror att man hellre vill ha en konstig film än en massa bilder lagrade i telefonen? Fortfarande undrar jag vem mannen är, varför han finns i min telefon och vilken funktion han fyller. Märkligt.

Tog för övrigt en sväng förbi A och J efter jobbet idag och lyckades som vanligt tajma in mitt besök med att det serverades mat och nybakta kakor, i det här fallet lussebullar. Nu är jag fortfarande SÅ mätt. Och det var SÅ gott. Tack tack :-)

Kommentarer
Postat av: A

tack för de vänliga orden. :D och jag är grymt impad över att du stannade så länge trots de störande momenten på TVn... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback