Allt är som vanligt...äntligen

Jag lyssnar på musik. Hela tiden. På morgonen, när jag åker till jobbet, när jag åker hem från jobbet, hemma, på gymmet...döm om min fasa när jag upptäckte att mina öronsnäckor hade gått sönder. Dvs jag fick bara ljud i den vänstra, den till högerörat var stendöd. Stereoeffekten var helt borta, basen usel...vardagen blev helt enkelt outhärdlig. Jobbar man kvällar har man inte heller möjlighet att ta sig till en affär och fixa ett nytt par vilket innebär att jag lidit mig igenom de senaste dagarna med musik i enbart vänsterörat. I dag lyckades jag dock ta mig in i en affär innan stängningsdags och inhandla ett par nya (femte paret på mindre än två år. Jag vet inte om jag gör något konstigt eller om det helt enkelt är mina öron som är onormala). Här är skönheterna som genom ett trollslag gjort mitt liv drägligt igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback