Jag skall inte...

Alldeles för ofta gör jag saker mot bättre vetande.
Till exempel vet jag innerst inne att jag inte skall bära en massa prylar samtidigt eftersom jag med största sannolikhet kommer att tappa alltihop i golvet och slå sönder allting som överhuvudtaget kan gå i småbitar (jag har genom åren lyckats slå sönder både porslin, glas, böcker, skivfodral...you name it). Jag vet att om jag packar en kartong full med tunga prylar så kommer botten att gå sönder och allting kommer att ramla ut (nåja, de där glasljusstakarna var ändå ganska fula). Är det soligt ute skall jag inte sitta i solen utan solskyddsfaktor (jag bränner mig visserligen varje år...men inte den här gången. Självklart inte. Men f-n vad det svider i ansiktet). Har jag kliat katter skall jag inte peta mig i ögat/ögonen för då börjar det klia (känner för att stoppa in svinto i ögat och skrapa runt just nu). Varenda gång jag gjort nåt av ovanstående förbannar jag mig själv och lovar att nästa gång skall jag inte. Göra. Så. Fan.

Kommentarer
Postat av: Anna

tack snälla söta rara för att du klappade våra katter ändå när vi var borta .... :)

2008-07-26 @ 02:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback