Mer musik

Jag vidhåller fortfarande att det bästa botemedlet mot att vara bakis är att träna...man behöver ju inte direkt gå ut och köra ett maratonlopp men lite kondition funkar ju. Sen vidhåller visserligen en av kvällstidningarna (A. K. A. Källan Till All Sanning) att man kan få hjärtklappning och dö men man måste ju leva lite farligt ibland. Efter att ha varit på gymmet tog jag hur som helst svängen förbi stan och hämtade upp senaste skivinköpet:

Kill Bill vol 1 - Soundtrack
Kill Bill vol 2 - Soundtrack
The Who - My generation - The Very Best Of 1965-81
Simple Plan - Simple Plan
Timo Räisinen - Love Will Turn You Around
Robyn - Robyn
Röyksopp - The Understanding
The Donnas - Bitchin´

Dessutom fick jag med en gratis t-shirt (gud jag ÄLSKAR gratisprylar). I storlek L. Jättebra. Den kan jag ju använda som klänning om andan skulle falla på någon gång. Måste för övrigt säga att om man vill köpa ny musik och inte vet vad man vill ha så är det bara att investera i soundtracket till vilken som helst av Quentin Tarantinos filmer. Den killen har stenkoll på musik. Ikväll skall vi återigen ut och bedriva konsumenttester av stans uteserveringar. I rent studiesyfte, förstås. För övrigt en mycket bra förberedelse för morgondagen då jag har en date med en instruktör som skall gå igenom ett nytt styrketräningsprogram med mig. Det är bara att bita ihop, hälla i sig några liter apelsinjuice och köra :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback