Misshandel

Eftersom det är så tydligt och flera stycken har börjat antyda saker alternativt ställa frågor till mig så skall jag ta tillfället i akt att göra en dementi. Det finns ingen som misshandlar mig. Alla blåmärken jag har överallt är helt självförvållade. När jag säger att jag har gått in i dörrar och snubblat nerför trappor så är det faktiskt sant. Jag är helt enkelt så klumpig. Har funderat på att använda hjälm eller någon annan typ av skyddsutrustning men hjälm förstör frisyren (mycket dåligt) och skyddsutrustning blir varmt och klumpigt (också mycket dåligt). Skulle jag vandra omkring med skyddsutrustning skulle det också kunna vara så att förr eller senare tar män i vita rockar tar hand om mig och kör iväg med mig någonstans (om möjligt ännu mer dåligt). Eftersom jag är en självständig människa så föredrar jag att själv välja när jag skall åka någonstans och vill inte bli ivägkörd med tvång. Därför får jag helt enkelt acceptera mitt öde och gå omkring med skrapsår och blåmärken. Nåja, färgerna är ju rätt fina. Svartlila borde väl vara inne snart? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback