Semester

Min vana trogen tog jag ledigt några veckor i juni och jobbar sedan hela sommaren (hurra för möjligheten att slippa bränna sig i solen, få hudcancer, bli myggbiten, få vätskebrist och/eller få glass på kläderna av någon osnuten unge på stan). Planen är att sticka iväg några veckor i höst/vinter istället och i år blir det Hawaii. Jag vill alltid ha ett syfte med semestern och den här gången har jag tänkt lära mig surfa och samtidigt passa på att underhålla dykkunskaperna lite. Dessutom är jag oerhört sugen på att fotografera där, föreställer mig att förutsättningarna är riktigt bra :-) Skall bara kolla upp när det är lämpligt att åka, visar det sig att det är stormsäsong november-mars så kanske jag får tänka om...men annars drar jag iväg om några månader. Tills dess skall jag underhålla mig med dagens inköpta lektyr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback