Aj aj

I dag har jag slagit mig. Konstant. Hela dagen. Började med att jag på gymmet snubblade över de fria vikterna så fort jag vände mig om. Det var i och för sig inte mitt fel, jag är helt övertygad om att de själva rullade på plats för att jäklas så snart jag inte var tillräckligt uppmärksam. Sedan har det fortsatt så hela dagen. Fastnat i dörrar, slagit benet i väggen (ja jag vet, det är inte så lätt men tro mig, det går), etc. Inte undra på att jag ibland går omkring med blåmärken som jag inte har den blekaste aning om var de härstammar ifrån. Det mest intressanta är att de verkar vara säsongsberoende. Jag har alltid fler blåmärken på sommaren. Önskar att jag kunde skylla på sommaraktiviteterna men såväl dörrar som väggar sitter ju på samma plats året runt. Hm. Värmeslag? Kanske. Tanskspridd? Ganska troligt. Smidig som ett kylskåp? Definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback