Saknad

Ibland känner jag att jag saknar saker i mitt liv. Inte alltför ofta, men ibland. För tillfället saknar jag (utan inbördes ordning):
- Någon som städar och håller ordning i min lägenhet (så jag slipper göra det själv)
- Någon som handlar mat (Orkar/hinner inte. Tomt i kylskåpet. Lever på vatten och knäckebröd. Fan.)
- En digitalkamera med extremt bra zoom och bra nattfotografering
- Massor och massor av pengar (enbart för att kunna be CSN dra åt skogen)
- En klocka som inte envisas med att stanna hela förb*nnade tiden
- Att mitt nya körkort hade hamnat hos närmaste postkontor och inte tre kilometer bort
- Värme (ja jag vet...precis som alla andra...men är man svensk skall man väl tjafsa om vädret)
- En allvetande skräphög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback