Kaos är bra

Det är otroligt intressant när andra människor tror sig veta vad jag tänker. Det finns de som av någon anledning tror att jag planerar mitt liv på något sätt. Det gör jag inte. Missförstå mig inte, i jobbet är jag en extrem planeringsmänniska och kan göra upp planer och ha idéer så det bara ryker om det. Privatlivet är en annan historia. Jag trivs alldeles utmärkt med att ta dagen som den kommer, planering är ju helt meningslöst eftersom det aldrig blir som man tror i allafall. Det närmaste planering jag kan komma är kommande semester (Borneo, USA eller Malaysia? Eller någon helt annanstans?). Begriper inte riktigt poängen med att se längre framåt i tiden än så egentligen...jag är en ivrig anhängare av att göra det som känns bra för stunden och sen kan man väl köra på det tills det inte känns bra längre? Kan man inte träffas, utgå ifrån att man trivs tillsammans och sen är det bra så? Nix, saker och ting är tydligen inte så okomplicerade som man skulle kunna önska. Andra människor är konstiga varelser. Tur att jag själv är så jävla okomplicerad och logisk då...haha :P

I morgon är det fräda ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

freeeeedag

;)

2008-04-02 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback