Min bibel

I kväll har jag kört box för första gången på flera veckor. Det är den bästa träningen som finns, styrka och kondition och totalt aggressionstömmande :-) Jag brukar vara starkast av de tjejer som går på passet (jag tränar en hel del så om det inte vore så skulle något vara allvarligt fel) så jag brukar vanligtvis bli ihopparad med nån av killarna. Av nån anledning har flera killar problem med att slå en tjej och tydligen är det ännu mer obehagligt att knäa henne i magen. Visst har vi kuddar emellan men ändå...när man skrikit lite på dem så tar de dock i med följden att det gör riktigt jävla ont. Just nu känns magen som om den har blivit överkörd av en gaffeltruck. Dock brukar jag hämnas genom att ta i för fullt när det är min tur och dessutom kan jag triumfera med att jag har bättre kondis (gymkillar tycker oftast att det är under deras värdighet att träna någon som helst form av konditionsträning). Triumfen skulle dock kännas bättre om jag kunde sträcka på mig utan att det gör ont. Ajaj.

För övrigt är det här en bild på världens bästa bok. Jag har den på jobbet på mitt skrivbord och tittar i den med jämna mellanrum för att få inspiration.

111544-26

"Om du känner dig oersättlig - ta en promenad på kyrkogården"
                                                                                             Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback