Hemma!

Nu ar jag äntligen hemma igen! Trodde aldrig att hemresan skulle ta slut...fem flighter inom loppet av ca 36 timmar (vet egentligen inte hur manga timmar det är för jag blir helt snurrig av alla klockomställningar på vägen), ...urk. Honolulu-Kahului gick bra, sedan hade jag hela fem underbara timmar att slå ihjäl på Kahuluis flygplats...sååå jävla tråkigt. Flög till Los Angeles, bytte plan, flög till Chicago, bytte plan, flög till Frankfurt, bytte plan, flög till Stockholm. Väl på Arlanda tog jag flygbussen in till stan, hittade ett tåg till Norrköping och till slut tog jag taxi fran stationen. Skoja inte att jag var rastlös sista biten. Jag hatar att flyga. Inte för att det är otäckt, men för att det ar så jäääävla tråkigt. Det hander ingenting, man har ett utrymme pa ca en halv kvadratmeter att röra sig på, man fryser, tar på sig en tröja och somnar, när man sen vaknar så är man JÄTTEVARM. Gud vilka i-landsproblem, jag tror jag dööör.

Höll för övrigt på att få spader i Frankfurt där jag var tvungen att checka in för att få boardingpasset, lyckades checka in med hela fem (5!) minuter till godo (jag blev en sån som jag hatar, jag trangde mig omärkligt före i kön och låtsades som ingenting nar folk glodde ilsket..vaddå? jag hade faktiskt BRÅTTOM), tog mig superstressad till säkerhetskontrollen där det var evighetslång kö, kom ut därifrån samtidigt som boardingen till planet skulle börja och sprang darför hela vägen till gaten. Det tog tio minuter att ta sig dit. Springande. Ok att det kan vara kul med stora flygplatser, men vad fan. Kom till gaten tio minuter försenad men de var också försenade så det gjorde inget. Med andra ord, jag kom hem till slut :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen hem! Du överlevde?

Postat av: Ida

Välkommen hem till kalla Sverige! =) Vill se bilder!

2008-11-22 @ 00:27:55
Postat av: Nissa

Härligt att ha dig hemma. Hoppas du är utvilad. :o)

2008-11-22 @ 10:28:50
Postat av: Katta

Tack! Vad snälla ni är :-) Bilder kommer inom en snar framtid, jag lovar :-)

2008-11-22 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback