Lahaina

Nu ar jag i Lahaina. Holl pa att inte komma hit. Planerade att aka buss och kranglade till mig tider av en inte helt hjalpsam hotellanstalld. Vantade pa bussen pa morgonen och nar den val kom sa holl hon pa att inte slappa pa mig eftersom min vaska var for stor. Det ar klart den ar stor, jag ar pa semester...tydligen fick man inte ha med sig vaskor som var storre an att man kunde ha dem i knat. Hon gick med pa att kora mig forsta strackan men sedan skulle jag byta buss och hon menade att hon inte kunde garantera att jag skulle komma pa nasta buss. Bestamde mig for att aka med anda (vad skulle jag annars gjort, liksom...). Det visade sig sedan att busstiderna var helt at skogen...hade fatt nagra busstider av hotellet och de stamde inte. Jag fick andra busstider av busschaufforen och de stamde inte heller. Sen nar jag val kom pa den andra bussen (inga problem med vaskan dar inte, puh) visade det sig att de startade i tid men kom fram 15 minuter tidigare an beraknat. Latt att veta var man skulle ga av...de maste ju tyckt att jag var helt forvirrad (och det var jag) men det gick ju bra till slut. Tur att man inte har nagra tider att passa nar man ar pa semester for da hade jag varit ett nervost vrak vid det har laget...:P Well, nu ar jag iallfall framme och det ar dovarmt, forsoker att inte fa solsting och gor mitt basta for att forebygga det med glass :) Maten ar skrapdalig men GLASSEN...ojojoj...I like it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback