Tidiga morgnar

Jag vet inte riktigt nar jag skall komma ur jetlaggen, for nagot ar det som inte stammer. Hade idag hyrt en bil for att kora i nagon timme till en valkand vulkan och titta pa soluppgangen. Klockan ringer halv tre. Visst, jag ar inte pigg som en larka men vaken med en gang och har inga problem med att ga upp efter 5-10 minuter. Sa har har det varit anda sedan jag kom hit. Helt sjukt. Nar skall det ga over? Jag kanner inte igen mig sjalv langre. Kommer resten av mitt liv att se ut sa har? Klarvaken vid femtiden? Det ar ju bara gamla manniskor som ar vakna sa tidigt. Betyder det har att mitt liv ar slut? Ar allting pa vag utfor? Haller mitt sanna jag pa att bryta ihop? Haller jag pa att utveckla dubbla personligheter? Kommer jag att i min kropp tvingas samsas med 80-ariga Berta, vaken vid tretiden varje morgon? Gode gud, lat det inte vara sant. Forhoppningsvis ar det har bara en tillfallig semesterforvirring. Hu.

Kan meddela att mitt sanna jag inte HELT haller pa att bryta ihop. Lyckades kora fel tre ganger idag. Skont att veta att inte varlden helt haller pa att ga under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback