Hata, hata, hata

Jag köpte en parfym för ett tag sen. Med i förpackningen var en gratispryl som jag fick lite delade känslor för. Delade eftersom jag ÄLSKAR gratisprylar. Jag struntar i vad det är så länge det är gratis. Det kan vara nyckelringor, bläckpennor (ÄLSKA gratis bläckpennor), fula t-shirts...etc Kort sagt, jag är en gratispryljunkie. Men å andra sidan finns det gränser. Som i det här fallet. Den här gången följde det med ett mobilsmycke. Själva ordet "mobilsmycke" är ju faktiskt lite småtöntigt, men som om inte det vore nog så utgjordes smycket av en svart tofssak med tillhörande plastpärlor. Fy fan vad fult. Den som designade den här prylen borde skjutas. Den är så ful att jag inte ens kan med att slänga den, den ligger på vardagsrumsbordet för att påminna mig om vilken hemsk, hemsk plats världen är. Man väljer inte enbart att dra hela det kvinnliga könet över en kam (alla varelser med bröst drömmer om att äga en sådan här, det är utan tvekan den avgörande anledningen till att de köper just den HÄR parfymen) utan utgår dessutom ifrån att alla har lika överjävlig smak. Jag skulle hellre hoppa ut genom fönstret än tvinga på min mobil den här vedervärdiga lilla prylen. Sådeså.



Nu är det för övrigt bara 30 dagar kvar till min semester. Men vem räknar?

Kommentarer
Postat av: Tindrah

Hmm...jag tycker nog allt den är lite söt! :) Den ser ut som en liten, hårig och mycket död sak. Ja, ungefär som något vovven brukar hitta i buskarna som inte luktar så gott längre. Fast det är ju inte bara päls, det är ju lite glittrande saker oxå. Kanske ett halvruttet skatlår med blingbling. Sött! :P

2008-10-08 @ 00:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback