Kvasifotografering

Ibland blir jag rastlös, intalar mig själv att jag är en mästerfotograf och går ut på gatorna som en vanlig kvinna med kameran i högsta hugg, beredd att föreviga vad som helst som jag finner intressant. Sedan går det någon timme eller två innan jag inser att jag inte har en jävla aning om vad jag håller på med. Slutar oftast med att jag går in i närmaste affär och köper godis och sen går jag hem. Här är iallafall någa av de mästerliga (HAHA) bilder som jag producerade idag. Släpade mig sedan iväg till dagens träning, ett spinningpass. Det var utmärkt om man bortser från finalen. En Iron Maidenlåt. Vad är det egentligen för kärlekshistoria som pågår mellan alla killar jag någonsin har träffat och det där spandexförsedda, pudelfriserade 80-talsbandet? Jag fattar ingenting.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback