Packa

Nu är det snart bara en dag kvar till semester :-) Mitt förnuftiga jag vet att jag borde packa, checka av listan och göra allting som skall göras innan jag åker (typ slänga soppåsar, vattna blommor och annat sånt krafs) men det verkar helt omöjligt. Jag kom hem för snart två timmar sedan och sedan dess har jag ätit och pratat i telefon. Har jag packat något? Nej. Har jag ens tittat på listan för att se vad jag skall göra? Nej. Det verkar mycket intressantare att sätta på tv:n för att se om det är nåt intressant där, gå ett varv i lägenheten för att se om jag kan få syn på hustomten alternativt ta fram en tops och rengöra hela tangentbordet. Grundligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en underbar semester!

Visst kommer du på min fest?

Postat av: Sofia

Trevlig resa och ha en riktigt skööön semester!

2008-11-01 @ 14:06:51
URL: http://stickospring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback