Diet by Krull

Just nu är jag rasande på min kropp. Min hjärna anser att det vore dags att kunna stoppa i sig lite normal mat igen, men tydligen inte. Just nu lever jag på Varma Koppen, apelsinjuice och hårdkokta ägg med kaviar. Lysande. Om jag envisas kan jag eventuellt stoppa i mig några knäckebröd alternativt fil med flingor. Lysande, som sagt. Äter jag någonting annat så rycker organen ut i strejk. Det här måste ju vara en strålande bantningsmetod, jag kan säkert publicera den i någon idiotisk veckotidning och tjäna en massa stålar. Typ "sluta ät - gå ner i vikt" eller nånting i den stilen.

Jag har för övrigt faktiskt en metod som funkar ännu bättre: när jag var i Australien (fan vad saker det hände under de där tio månaderna egentligen) blev jag rätt sjuk vilket innebar att jag var sängliggande i nånstans 7-10 dagar. De gångerna jag gick upp ur sängen var för att gå till läkare och få mer medicin alternativt till mataffären för att handla frukt. Vara sängliggande i ca 10 dagar och leva på enbart frukt gör under för vikten. Under tiden jag låg där så plöjde jag en massa idiotiska veckotidningar om bantningsmetoder och folk som ville gå ner i vikt. De hade ju kunnat byta plats med mig. Nej nu skall jag nog sluta skriva innan jag skriver nåt dumt. Jag är bara så jävla less på att inte kunna äta ordentligt. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback