Horoskop

Jag är lite av en horoskopjunkie, inte för att jag tror på dagliga horoskop (men man måste ju läsa dem, för säkerhets skull) men såna där personlighetsbeskrivningar brukar stämma ganska bra. I brist på annat att göra surfade jag in på en horoskopsida och fick uträknat nåt som kallades "livstal" beräknat på när man var född. Tydligen var mitt livstal 5 och det här är tydligen jag. Herregud...  

Livsväg 5, den ideala coachen:
Femmor är människor som älskar förändringar. De är beredda att kasta sig in i nya saker och gör det med stor entusiasm. Att ha förutfattade meningar om andra försöker de undvika, istället försöker de se det positiva i alla de möter.

Har du livstalet 5 så har du ett stort behov av att känna dig fri. Du har en mångsidighet som de flesta saknar och tar för det mesta livet med en klackspark. Ditt goda humör och snabbtänkta intellekt motiverar ofta andra människor och detta medverkar till att du många gånger står i centrum när du träffar dina vänner. Du avskyr bråk och gräl och för att lösa en konflikt föredrar du att diskutera. Dessutom utstrålar du en sexuell dragningskraft.

Brist på tålamod kan ligga dig till last och om du inte känner dig tillfreds med dig själv kan du lättare än andra börja missbruka sex och droger. De flesta med livstal 5 brukar hamna i denna riskzon någon gång i sitt liv men de som är medvetna om sina begränsningar klarar av att hålla det under kontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback