Kycklingsallad

Jag blev tvingad att äta en kycklingsallad idag. Eller tvingad, och tvingad förresten...kollegorna övertalade mig med milt våld för att jag skulle stoppa i mig någonting annat än ytterligare en varma koppen. Eftersom jag inte är en större fan av varken pizza eller kebab så blev det en kycklingsallad. Tydligen var standardutförandet med BANAN i. Helt sjukt. vad är det för galen, självmordsbenägen människa som ens kommer på idén att stoppa i banan i en kycklingsallad. Usch. Valde (självklart) bort den förhatliga frukten och fick versionen utan. Helt ok. Problemet är bara när man ber om såna där specialversioner att jag kan ge mig fan på att de kryddar maten med det man absolut inte vill ha bara för att jäklas. Förmodligen körde de fem bananer i en mixer och blandade i dressingen och stoppade ner i salladen bara för att. Fy vad äckligt. Behöver jag säga att jag var extra misstänksam mot allting som var gulfärgat? Bäst att sticka gaffeln i det och hålla upp det mot ljuset för att kunna granska det och vara säker. Huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback