TV-Shop

TV-Shop är ett helt sjukt fenomen. Det är så dåligt att man vill kräkas men just därför så fascinerande att man inte vet om man skall skratta åt det eller ta livet av sig i ren desperation (eftersom det visas på tv regelbundet och därför följaktligen har tittare så måste det ju vara ett säkert tecken på att jorden håller på att gå under). Var på gymmet i morse och eftersom jag fortfarande inte lyckas klura ut hur jag skall kunna byta kanal på de där jä-a apparaterna så var jag ju tvungen att titta på eländet medan jag stod där och trampade på min crosstrainer (30 minuter crosstrainer, 15 min rodd och 15 min löpband. Var jag stel när jag kom till jobbet sedan? Ja det var jag). De marknadsförde nån dammsugarlösning som tydligen skulle vara helt fantastiskt bra och tanterna som prövade den (varför är det bara kärringar som städar i USA? Är männen handikappade? Lata? För korkade för att städa? Herregud jag SPYR) var helt lyriska.

Den här nya prylen kunde de ju använda med en hand (för det är ju asjobbigt att använda bägge), det fanns ingen sladd att hålla reda på (för den är ju också jättetung att flytta på), den var så lätt att barnen kunde använda den (för inga barn kan lyfta saker som väger mer än 1 kilo) och dessutom sög den upp ALL smuts i motsats till vanliga dammsugare (eftersom ett stort problem i I-länderna är att folk avlider på grund av allt damm de andas in i sina välstädade (tror de) hem). När vanliga "medelsvenssons" (eller vad fan heter de i USA? "Smith"?) först skulle pröva en vanlig dammsugare så såg de helt förvirrade ut, de flackade med blicken, tittade sig osäkert omkring, såg ut som om de skulle börja gråta, tittade hjälplöst på maskinen, drog lite i sladden och sköt sedan smutsen fram och tillbaka på golvet. När de sedan fick den nya prylen i sin hand så var det som om ett ljus tändes i ögonen på dem, de började le med hela ansiktet, tog med bestämda rörelser tag i munstycket, drog det fram och tillbaka och när smutsen med en gång försvann från golvet så visste de inte till sig av lycka över denna nydanande pryl. Gode gud, världen är verkligen på väg att gå käpprätt åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Heko

WOW fejk smile den är helt OTROLIG stora förvånade ögon städning har aldrig varit så ROLIGT fler fejka smile FANTASTISKT och för detta låga pris pose me mage in rumpa och bröst ut pekandes på prudukten

Jomenvisst de känner man igen... och e de ett träningsredskap byt ut städning mot träning unt so waiter.......... =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback