Solglasögon efterlyses

Kommer ni ihåg mina tjusiga solglasögon? Som jag köpte för att jag hade sönder de andra? De har också förpassats till dåtiden. Eller hur man nu skall uttrycka det. I går var jag ute och drack öl med solglasögon på och i dag är de spårlöst försvunna. Jag hade enligt mitt vittne inte på mig solglasögonen när jag gick mot stationen så antingen är de 1) tappade på baren eller 2) tappade på tåget. I vilket fall jävligt försvunna. Trodde knappt det var sant när jag letade efter dem i morse och de var borta. Nu har jag lyckats med konststycket att köpa solglasögon, ha sönder dem utan att ha använt dem, köpa ett nytt par solglasögon och tappa bort dem. Allt under loppet av två veckor. Nu måste jag köpa ett par till. Mitt tredje par. Det är definitivt nytt rekord. Det här är anledningen till att jag aldrig köper dyra solglasögon. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Eyes without a face

Bra länk för dig ;)



http://www.seochle.se/Shop/Index.php

2009-04-08 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback