I´m back!

Då var man tillbaka i landet igen efter fyra veckors semester. Semestern inleddes för övrigt med U2-konsert på Ullevi. Tro mig när jag säger att den var sjukt bra, en av de allra bästa konserter jag någonsin sett. Förövrigt är allting ni har hört om U2:s scenbygge sant, det var helt enormt. I övrigt bestod semestern av bilande genom

Danmark (konstigt språk, aggressiva getingar och ett minisamhälle byggt av lego)
Tyskland (det är roligt att köra fort, fort på Autobahn)
Belgien (besök på EU-parlamentet i Bryssel och en titt på muséet tillägnat Tintins skapare Hergé. För övrigt en av de snyggaste byggnader jag någonsin sett)
Frankrike (Disneyland, klättrande i Eiffeltornet - schysst utsikt- och besök på vingårdar)
Luxemburg (regnigt men cool borg och Luxemburg city är en häftig stad men galna nivåskillnader)
Schweiz (galna slingrande vägar i bergen och god choklad. Dessutom snyggt OS-museum men med minimal svensk representation. Grrr)
Italien (fina italienska alper och italienarna kör som idioter)
Österrike (saltgruva med coola rutschbanor och precis så gulliga hus som man tror att det skall vara) och
Tjeckien (galet billigt) :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Semestern är slut alltså! Vad kul för dig! Då är det bara att jobba nu då??? :D



Och sen blir jag faktiskt lite rädd när du skriver ord som Disneyland och gulliga hus.. Vem är du? Var tog Katarina vägen på semestern?????

Postat av: Katta

Ha! Det är bara en tillfällig svacka. Jag är snart mitt bittra jag igen :D



2009-08-31 @ 20:43:33
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback