Kvinnan i tårtan

Jag köpte ett par jeans för ett tag sedan. De har världens mest spejsade etikett, en massa plastprylar i olika färger och metallbitar och allt möjligt. Det är i alla fall en massa runda ringar och stjärnor i olika färger som sitter på etiketten. I vilket fall som helst så är en av de där stjärnorna evil. Det började med att den lossnade lite från etiketten så att en "arm" stod ut. Jag har gått och stuckit mig på den där sabla stjärnan och irriterat mig lite men inte tänkt så mycket mer på det. I morse lyckades jag (helt ärligt) köra stjärnjäveln rätt genom fingret så att blodvite uppstod. Sedan lyckades samma sabla metallbit skära upp en reva på säkert tre decimeter i min jacka. Kul. Hur tänker man när man konstruerar såna där saker? "Nu skall jag konstruera en jeansetikett som kan användas som mordvapen"? Idiot.

Här är för övrigt en bild på kvinnan i tårtan som dök upp under lördagens fest. Tyvärr fick vi aldrig smaka på tårtan eftersom någon hade den dåliga smaken att köra ett finger rätt i tårtan. Vem gör en sådan sak? Har man inget samvete? Hur kan man förneka andra festdeltagare tårta? Först förnekas man tårta, sedan försöker brallorna ta livet av en. Vart är världen på väg, egentligen?


Kommentarer
Postat av: Wall Ehn Berg

Måste vara Dödsstjärnan som sitter på dina brallor, kan jag intyga förresten...gjorde ont... ;)

2009-02-10 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback