Skumt

Det här är konstigt. I dag hade jag lyxen att sluta halv tre från jobbet. Jag funderade på att gå och träna men struntade i det eftersom jag kände mig dödstrött och har tränat fyra dagar i rad. Väl hemma så hände något. Min bästa förklaring är att jag blev besatt av en ond ande. Jag fick galet mycket energi i kroppen och var tvungen att göra något. Det slutade med att jag dammsög hela lägenheten, skurade golven, diskade, slängde saker som stått framme i flera månader (och som jag retat mig på lika länge) och nu har jag lagat mat. Inte mackor utan mat. Riktig mat. Det här är sjukt. Jag är lite stolt över mig själv samtidigt som jag är oroad. Håller jag på att bli galen?

Kommentarer
Postat av: Anna

vem är du och i vilken dimension har du gömt Katta? ta genast fram henne!



jag är rädd....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback