Funka, tack...

Det här är fan inte sant. För någon dag sedan krånglade datorn (även om den har skött sig sedan dess...men det är väl bara lugnet före stormen...) och nu har stereon fått hicka också. Den ena högtalaren har dött. Det har hänt förut och jag har behandlat den likadant som jag gjort de andra gångerna jag har fått den att fungera igen (med våld, förstås) men den vill inte. Den är stendöd. Hur kul är det att lyssna på musik i en högtalare egentligen? Inte så kul. Dessutom, om man nu skall räkna upp exempel, så har jag en telefon som tycker det är en bra idé att starta om sig själv med jämna mellanrum, gärna mitt i samtal. Dessutom krånglar den och har alltid svårt att hitta nya låtar när man har laddat över dem. Vad är det här? Är det en sammansvärjning? Har jag någon slags aura som slår ut elektroniska apparater? Vad? Vad? VAD?

Kommentarer
Postat av: A

klart jag står ut med dig, knäppgök! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback