Jag vill behålla mina pengar

Jag lånar med jämna mellanrum böcker på biblioteket med den goda intentionen att faktiskt hinna läsa ut dem innan de måste tillbaka igen. Av någon anledning är allting annat roligare att göra än det man borde göra så det går sådär, men jag har åtminstone lyckats ta mig igenom några sidor på den första boken av två. Kom på häromdagen att de antagligen skulle tillbaka till biblioteket igen så fantastiskt nog gick jag in på hemsidan och lyckades låna om dem innan tiden gick ut (samma dag faktiskt, men det räknas!). Från och med nu skall jag ha koll. Jag skall aldrig mer böta en krona till det där sabla stället igen. Mina pengar får ni aldrig, evil bibliotekspolis! Aldrig! ALDRIG!!! MOAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback