After bite

Äntligen! Ett botemedel! Investerade i "after bite" på apoteket. Det är nån penna med gegga i som man skall stryka på myggbetten. Tydligen är det en massa ammoniak i (säkert jättenyttigt att absorberas av huden) men hjälper det så...fick det rekommenderat av nån märklig apotekare som dök upp från ingenstans och sade att jag skulle ta det, allt med ett entonigt tonfall och nollställd min. Konstigt. Känns lite grann som om jag används som mänsklig försökskanin (hur mycket ammoniak kan man stryka på huden utan att personen i fråga får märkliga bieffekter) men det verkar hjälpa så vem bryr sig. Kan jag slippa allt kliande nu så kan jag väl ta märkliga utväxter på kroppen om tio år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback