Konsten att fördriva en vardagkväll

Mycket spännande kväll. Kom hem ashungrig och slängde i mig musslor direkt ur förpackningen (det finns inte mycket som kan mäta sig med 2 hekto salta slemklumpar i vatten. Mmmm.), i väg till gymmet för att köra kondition (på tv-apparaterna framför cykeln körde de någon idiotisk tv-såpa med Paris Hilton. Jag blev så frustrerad över att se skiten och inte kunna titta bort så jag trampade på cykeln som en idiot. Det finns ingenting som fungerar så bra som motivationshöjare som idiotiska tv-program. Fy fan vilken skit det visas på tv.), hem för att tvätta (jag har räknat ut att min hyresvärd stänger av strömmen vid nio. Fast tvätttiden tar slut tio. Jag är lurad på en timmes tvättid. Damn you.) och sedan fixa middag. Jag hade bestämt mig för att inte haka på min vanliga "jag-borde-egentligen-laga-riktig-mat-men-jag-är-för-lat-så-jag-gör-mackor-istället-diet" utan följaktligen gjorde jag istället pasta och kyckling i ugn. Duktigt. Det tog hundra år innen eländet var färdigt och jag höll på att svälta ihjäl på kuppen men ändå. Duktigt. Mycket duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback