Myggjävlar

Nu är det uppenbarligen sommar för myggjävlarna har kommit fram. Satt ute på en balkong i går och det var mycket trevligt. Om man bortser från det faktum att det fullkomligen svärmade av de vidriga små krypen. En del har sån tur att de aldrig blir bitna utan sitter där mitt i svärmen med ett fromt leende och deklarerar att "det är väl inte så farligt". Inte?!? Jag har tydligen någon slags stank som gör mig fullkomligt oemotståndlig för de vidriga små krypen. Till slut kliade det överallt och jag intalade mig själv att det nog troligen var fantomklianden. Icke. Det visade sig att de hade bitit mig på flera ställen. Under jeansen. Hur går sånt till? Hur kan en insekt bita en igenom jeanstyg? Särskilt igenom bakfickan? Jag fattar ingenting? Eller hade jag sådan tur att jag blev utsatt för världens enda terminatormygga vars snabel kan tränga igenom stål? Oh, jag är så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback