Bedrägeri

Micropopcorn är tamigfan en hel jävla vetenskap. Man inbillar sig att de är enklare att hantera eftersom de ligger i en påse och man får någon slags instruktion tillsammans med dem. Ha. Antingen så poppar man dem för länge (man kan inte poppa dem för kort tid, då missar man att utnyttja popcornpotentialen) och de förvandlas till små illaluktande, rykande kolhögar alternativt att man poppar dem för kort tid (man vill inte att de förvandlas till små illaluktande, rykande kolhögar) och då förvandlas de inte alls. Det vill säga allt man har är några hårda jävla frön som bryter av tänderna på en så fort man överhuvudtaget andas på dem. Det är ytterst sällan man lyckas producera de där perfekta popcornen som avbildas på förpackningen. DET är vad jag kallar falsk marknadsföring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)



vet inte om jag berättade om mitt fantasiska micropopcorntips i fredags... när det går 4 sekunder mellan poppen är det dags att ta ut dem, annars blir de brända. :)

2009-06-15 @ 23:03:30
Postat av: Anna

:)



vet inte om jag berättade om mitt fantasiska micropopcorntips i fredags... när det går 4 sekunder mellan poppen är det dags att ta ut dem, annars blir de brända. :)

2009-06-15 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback