Den här helgen har jag...

...sett Bruce live. Jag trodde jag var åtminstone lite energisk men efter att ha sett honom flänga runt som en galning på scen i tre timmar i sträck två dagar i rad så känner jag mig gammal och stel.
...blivit av med mitt paraply. Mitt kära paraply som stått mig bi i ur och skur. Tydligen kan man på något sätt använda paraplyer till dödliga vapen, för tillåtna inom konsertområdet var de inte.
...sett en älg
...insett att Stockholm har världens sämsta utbud av krogar där man faktiskt får 1) ett bra utbud av dricka, 2) bra service 3) plats i baren. Kombinationen verkar vara omöjlig.
...överraskningsbesökt en nyutexaminerad polis (grattis, käre bror :-)
...lärt mig att "Mellerudare" är en konstig, konstig maträtt.

Stadion efter Bruce Springsteen på fredagen. Hur tömmer man en arena på över 30 000 människor? Ingen panik, alla på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback