Att binda eller inte binda

Min teleoperatör har bestämt sig för att höja avgiften. Jag har både fast telefoni och bredband och med den fasta telefonen har jag under de nio senaste månaderna ringt för den hisnande summan av hela två kronor. Därför blir jag irriterad när de vill att jag skall betala mer. Kan i och för sig vara för att de inte tjänar ett skit på mig. Jag undslipper dock avgiften om jag binder upp mig i ett och ett halvt år...så gör jag det så blir det billigare. Men binder jag upp mig så innebär det att jag rättar in mig i ledet och fogar mig efter deras vilja. Aldrig i livet. Här skall revolteras. Jag tänker inte alls binda upp mig utan jag tänker sitta här med mina obundna abonnemang och betala flera tior mer varje månad. Ha. Där får ni, era översittare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback