Fokus, please

I dag tog jag en vända på gymmet och körde mitt nya styrketräningsprogram. Skönt med ett nytt program, bara omväxlingen mot det gamla (som jag nött på sedan i juli...egentligen borde man väl byta ungegär var fjärde månad. Ja, jag är lat) har gjort att motivationen kommit tillbaka rejält. När man har ett program så vill man ta maskinerna i den ordning de ligger i programmet av den enkla anledning att det finns en tanke bakom att ta maskinerna i just tur och ordning. I bland får man inte riktigt som man vill eftersom någon maskin är upptagen men skitsamma, då hoppar man över den och går tillbaka när den blir ledig. I dag blockerades dock "min" maskin av blond tjej 1 och 2. De hade en genomgång tillsammans med manlig tränare 1 och jag har fan i mig aldrig sett någon (eller "några" i det här fallet) träna så jävla LÅNGSAMT.

Blond tjej 1 hade nåt jävla stort (men jävligt moderiktigt antar jag) linne som halkade ner som hon stod och drog i hela jävla tiden. Blond tjej 1 och 2 hade bägge två håret i några sabla tofsar som oavbrutet hängde och slängde fram och tillbaka (gode gud ge mig en häcksax) och allting var SÅ jävla ROLIGT. Det fanns inte nåt slut på roligheten. Manlig tränare 1 sade nåt otroligt roligt som gjorde att blond tjej 1 och 2 fullkomligen höll på att skratta ihjäl sig. Blond tjej 2 sade något till blond tjej 1 som drog i linnet och skrattade medan manlig tränare 1 intresserat tittade på. Allting medan jag hann träna fyra maskiner och försökte hålla min växande irritation i schack eftersom manlig tränare 1 tillsammans med blond tjej 1 och 2 effektivt blockerade MINA maskiner. Var trevliga för allt i världen men var det inte i närheten av mig, tack. Stick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback