Irriterad

I dag var jag (och är fortfarande) fruktansvärt irriterad. Ni vet så där irriterad att man bara vill peta personen i örat med en bomullstops, lysa personen i fråga i ögonen med en jättestark ficklampa alternativt låsa in honom/henne i ett rum och spela Mariah Careylåtar om och om igen på högsta ljudvolym. När jag kom hem så kände jag att jag var tvungen att göra av irritationen någonstans och det finns inget bättre sätt att göra det än genom att träna. Därför var jag bara hemma och vände och gick sedan direkt bort till gymmet. Som tur var så var timingen perfekt och jag hittade ett spinningpass med bra musik och som var så jobbigt att jag nästan (men inte helt) kunde tänka på annat en stund. Någonting som måste funka för att passet skall vara bra är självfallet musiken och den här låten var mitt i prick. När den kom var det bara att lassa på motstånd och köra stenhårt. Snacka om inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback