Nya skor

I går var jag tvungen att köpa nya skor. Fy, så förnedrande. Jag har gått omkring och retat mig på att högerskon har läckt, men inte tänkt mer på det. Kollade skorna i går och insåg att jag hade en halv decimeter lång spricka som gick precis över sulan och rätt in till foten. Bra. jag kan föreställa mig hur folk på stan i smyg vände sig om efter mig där jag gick och skrattade och pekade finger på grund av mina pinsamt trasiga skor. Det var bara att ta sig i kragen och panikhandla ett par nya. Usch så jobbigt. Förhoppningsvis håller de också i några år så jag slipper utsätta mig för prövningen att gå in i en skoaffär igen inom den närmaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

det är ju sånt här du ska utnyttja mig till - ge mig skostorlek, färgönskemål och ngt slags tema så fixar jag hem dem. näst intill ingen insats från dig och nästan med all säkerhet ett par skor till mig... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback