Roa mig, please

Herregud, jag undrar hur stor del av livet man ägnar åt att göra tråkiga saker. Man diskar, städar, plockar, fixar, tvättar, väntar på tåg och/eller bussar, knypplar, stickar...nåja, nu kanske jag blev lite väl amitiös. Jag kan inte påstå att jag är världens mest pyssliga person. Men att man lägger SÅ mycket tid på saker som är tråkiga är ju en aning läskigt. Om man nu utgår från teorin att man inte reinkarneras utan faktiskt bara har ett liv så är det ju banne mig tjänstefel att lägga hälften av sin vakna tid på att städa och diska. Inte för att jag ens är i närheten av det...men jag har just försvarat mitt eget existensberättigande på ett, tycker jag, strålande sätt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback