Lustiga saker

Lustig sak 1: Jag handlade nya skor i dag (!). De var i storlek 38. det är jättekonstigt. På senare tid så måste jag köpa skor i storlek 38. Jag har alltid haft storlek 39 i skor. Jag föddes med storlek 39 i skor. Uppenbarligen har mina fötter krympt. Varför?!? Och hur?!?

Lustig sak 2: Jag fick en total knäpp förut och röjde runt som en furie och städa en massa saker, bland annat kylskåpet. I kylsåpet hittade jag mat som gick ut för två år gammal. Det var konserver. Konserver brukar ha ganska lång hållbarhet. De här var två år för gamla. Hu.

Lustig sak 3: I kväll sitter massor av människor och tittar på en idiotisk musiktävling på tv. Musiken är dålig, texterna är hemska, de som sjunger har fruktansvärda sångröster och fula kläder, dansarna är vidrigt dåliga, programledarna är korkade och hela spektaklet är så genomuselt att det borde förbjudas. Ändå existerar det, år efter år. Varför?!?

Kommentarer
Postat av: Birka

1 SJ vatten vinner inte på att lagras.

2 39 till 38 beror ju på att du knäppte pjäxorna modell värre i Sälen, ska man köra racecarving i backen får man ta vissa saker ;)

2009-05-17 @ 01:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback