Allvarligt talat...

...på gymmet så finns det en plats med lite mattor och vikter och sånt. Det är en vrå som är lite undanskymd så man kan stå där och stretcha eller göra armhövningar eller vifta lite med hantlar eller vad man nu känner för. Något jag stör mig på är att när nu folk bestämmer sig för att lägga sig där och stretcha (eller VAD det nu är de håller på med, JAG försöker undvika att titta in i folks rumpor om jag kan) så lägger dig sig på något sätt så att de stänger in alla vikter i hörnet. Det är inte så att de tänker steget längre och inser att någon kanske vill använda hantlarna och därför flyttar ut dem alternativt lägger sig någonannanstans. Nej då. Längst in i hörnet skall de (hantlarna) vara. Detta får till följd att jag (när jag skall ha hantlarna) står och blänger lite och till slut trampar in i hörnet och tar det jag skall ha. På vägen får jag dock kliva över folks huvuden, hår, knän och allehanda andra kroppsdelar. Oj, trampade jag på något? Ursäkta då, ditt pucko. Det kanske lär dig att hålla dig ur vägen nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback