Godis, glass och kakor? Ja tack.

Jag har ett stort intresse (bland andra) och det är att äta. Jag älskar att äta. Får jag välja vad jag skall äta så väljer jag godis. Och kakor. Glass går också bra. Men helst godis. Detta är en böjelse som jag inte är särskilt bra på att dölja (eftersom jag alltid har en tendens att undermedvetet dras till kakor och godis om det finns i närheten. Häromdagen lyckades jag snoka upp en glasstårta på jobbet (den skulle jag egentligen inte få nåt av men vem med självbevarelsedrift kan säga nej till mig när jag fullkomligen står och dreglar över vad det nu är som är ätbart) och i dag var det en kollega som på egent initiativ hade köpt en muffins till mig. I like :-)


Kommentarer
Postat av: Anna H

Hm, jag har en väldig massa farsdagstårta kvar hemma. Eftersom du lyfter dagarna med din blogg kan ju jag lyfta din dag med tårta imorgon? :-)

2009-11-08 @ 21:21:10
Postat av: Katta

Tårtan var sååååå god!!! Tack så mycket!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback