Låt mig vara!

Jag har all respekt för att folk följer alla dessa tv-program som går hela tiden. Desperate Housewives, Lost, CIS, Idol, blaha blaha blaha. Uppenbarligen så finns det massor. Av någon anledning så räcker det inte med att dessa värdelösa program skall visas på tv. Nej det skall skrivas om på löpsedlar (tack Aftonbladet), det skall göras program med de som varit med i programmen (Que?) och framför allt skall de diskuteras. Dessa fullständigt meningslösa program skall diskuteras på gym, hos hårfrisörer, vid lunchbordet på jobbet, på raster på jobbet, det skall analyseras varför personerna på tv gjorde på ett visst sätt (skit i det, det var på TV!!!), hur de resonerade, vem som har rätt och vem som har fel, vem som klär sig bäst, vem som sjunger fulast...herregud. Skjut mig. Jag menar det verkligen. Skjut mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback