Nytt

Fr o m i dag finns ny ugn, spis OCH diskmaskin i lägenheten. Alla tre är i matchande silver. Inte illa. Inte illa alls. Efter att ha klagat på trasiga vred, gnisslande lucka och läckor så blev resultatet sprillans ny utrustning. Detta levererades med uppskattningsvis ca 20 instruktionsböcker. Efter lite pillande och vridande så gick det dock att komma underfund med hur sakerna fungerade och alla tre har testats under kvällen med lyckat resultat (diskmaskinen är dock inte färdig än så värsta scenariot är att det blir översvämning i köket...men vad står man inte ut med för att ha en diskmaskin i silver). Det bästa är de oerhört spejsade knapparna. Jag kan stå och trycka på knapparna ovanpå spisen hela dagen. Det är precis hur coolt som helst. Och allting är så RENT och FINT. Inte en smutsfläck eller repa så långt ögat når. Jag tror jag skall sova i köket i natt med diskmaskinsluckan som huvudkudde. Ack, vilken lycka.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag ser fram emot nästa middags/drickakväll!!! :) får jag också knappa på knapparna? snääääällaaaaa??

2009-11-05 @ 22:37:34
Postat av: Anna H

Alltså, du är ju för rolig! :-)

2009-11-06 @ 10:59:06
Postat av: Katta

Ja det är klart att du också får trycka på knapparna, Anna :-) Och det finns inbyggd timer i ugnen också, coolt va? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback