Ops, missräkning

I dag gick luften ur mig helt. Jag satt och pillade med lite saker när jag helt oförhappandes hittar en flyttkartong med prylar i. Jag som tyckt att jag varit så duktig och plockat upp allt (att tömma kartonger och stapla allt innehåll i högar på närmaste lediga utrymme räknas faktiskt också som att packa upp). Den där kartongen trodde jag inte ens var min. Vad hände? Hur kunde jag missa en hel kartong? Och om jag missade den, vad mer har jag missat? Det känns oroväckande. Finns det fler kartonger någonstans? Det här är inte bra.

Kommentarer
Postat av: M

Jaså? Håller en sketen låda på att knäcka dig? Jag tror du skulle behöva lite uppmuntran från vår hjälte Gunnery Sergeant Hartman: Are you quitting on me? Well, are you? Then quit, you slimy fucking walrus-looking piece of shit!

http://www.codinghorror.com/blog/images/gunnery-sergeant-hartman-pointing.jpg

Erkänn att det ger lite extra energi :D

2009-11-29 @ 16:47:00
Postat av: Tindrah

Den där bilden med det citatet borde man ha upptejpat lite överallt. Då går vardagen som en dans! :)



...eller så börjar man muttra konstiga ramsor: "This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...." :D

2009-11-30 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback