Hiss, come to me

Det borde vara förbjudet att ha hus utan hiss. Vanligtvis är jag en stor fan av fenomenet trappor eftersom det är
1) Bra för konditionen att springa i trappor
2) Vansinnigt enerverande att åka hissar som åker vansinnigt sakta och måste stanna på VARENDA våning
3) Vansinnigt enerverande att åka i en trång hiss med människor som luktar illa

Dock har jag under helgen sprungit i trappor som en galning, samtidigt som jag har burit på tunga och otympliga saker. Det har väl i och för sig varit bra för konditionen (men inte för humöret, ibland kan man svära mer än vad som rimligtvis borde vara nyttigt) men benen och armarna har i stort sett gått ut i strejk. Därför borde alla hus vara utrustade med hiss. Jag ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback