Första slaget är vunnet

Nu har jag tre nya kuddar. Och dyra var de. Och hyresvärden betalar. Så jävla rätt. Inte för att de hade något val för att jag var så jävla arg men i alla fall. Har jag fått någon ursäkt för att de betett sig korkat? Nix. Nästan så jag funderar på att stämma dem på grund av dumhet. Hur som helst så kommer kriget att avslutas i morgon när jag faxar mitt kvitto och ställer mitt sista krav. Får väl se om det går igenom eller inte. Självklart, tycker jag. Grrr.

För övrigt känner jag mig lite ur fas, städade ur bokhyllan förut och hittade två rabattkuponger på sammanlagt 50 spänn som går ut i november. Jag fick dem i slutet av förra året! Och har inte använt dem! Inte likt mig alls, blir nästan kallsvettig av tanken på att jag nästan missat hela 50 spänn i premie. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback