Saker man hittar när man städar en bokhylla:

- Vattenfärger (har jag vattenfärger? Varför? Användes antagligen senast någon gång på 80-talet)
- Guiderna "Välja yrke" och"Handbok för arbetssökande" från 1997 respektive 1998 (det var tider det)
- Fotoalbum med avslöjande bildbevis från studietiden (oh, no)
- Handbok i thaliändsk massage på engelska (Yes, I like)
- Saltpåse från Mc Donalds (med allra största sannolikhet mycket, mycket gammal)
- Konstig vriden metallpryl. Är misstänkt lik något som kan ha använts för att skruva ihop IKEA-möbler, men ursprunget är okänt.
- Diverse växel i alla möjliga konstiga valutor (inte konstigt världen är i finanskris med alla dessa jävla växelpengar som ligger och skräpar överallt. Låt oss växla in dessa pengar till utmärkta växelkurser så att vi kan KONSUMERA för sjutton)
- Biljett från Bounce Live 2005 (utmärkt show)
- Diverse osorterade minnen från utlandsresor i form av flygbiljetter, resväsketaggar, resplaner, etc. Ligger prydligt (?) nedtryckt i en plastficka som kommer att explodera när som helst av belastningen
- Ett antal gamla dagstidningar. Antagligen sparade för att de recenserar någon konsert jag varit på men jag orkar inte gå igenom dem för att kontrollera att så verkligen är fallet så de får ligga kvar tills vidare.

Min lägenhet är uppenbarligen fulld av dolda skatter. Jag vågar knappt föreställa mig vad jag skall hitta när jag tittar i garderoben. Hu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback