Sucker!

För er som undrar så tog jag hem slaget OCH kriget i min meningsskiljaktighet med hyresvärden. Det är ingen idé att jäklas med mig. Framför allt när jag vet att jag har rätt. Resultatet? Betalning för tre nya (dyra) kuddar. Och 1500 spänn kontant för sveda och värk. Och återkoppling på att de faktiskt skall fixa den jävla tvättstugan. Fascinerande var att de först inte kunde hitta något fel över huvudtaget. När jag vänligt (nåja) men bestämt hävdade att skiten fortfarande inte fungerade så kom det fram att problemet kunde endast orsakas av en viss timer som av en ren händelse byttes exakt när problemet i fråga började. Grattis. Det tog dem bara fyra månader, ett antal tusen kronor (till míg) och en förbannad hyresgäst (mig) att komma på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback