Film

I dag hände något som aldrig hänt mig förut. När jag skulle hyra en dvd-film så tittade uthyraren  ifråga på mig och sade med höjda ögonbryn "är ni verkligen SÄKRA på att ni vill ha den här?". Intressant. Det har jag verkligen aldrig varit med förut. Det gällde någon rulle av Shyamalan med Mark Wahlberg så den skall man tydligen inte se eftersom "9 av 10 som sett den säger att den är värdelös". I och för sig kontrade uthyraren med att istället rekommendera en annan film som verkade tämligen värdelös, den också. Efter att ha bojkottat videouthyraren med konstig smak så hittades en annan butik där bytet blev en polisaction med lite gamla vanliga intriger, våld och familjehemligheter. Härligt. Sånt kan man alltid lita på. Kan för övrigt även berätta att i dag invigdes grillen. I like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback